۷ پاسخ

ببرش پیشه کسی که تول بلده فوت میکنه تو بینیشدرمیاد بیرون

باید ببریش جایی استخون گیر دربیاره ما رشتیا بهش میگیم گالی ویگیر
ولی جای خوب باید باشه

یا نون یا خرما بده بهش

بزن پشتش زود ببر بیمارستان درمانگاه نزدیک خونتون

اخی عزیزم نون بخوره چی امتحان کن

از کجا میدونی مونده؟؟

نون بده
بعدم اون رفته پایین احتمالا زخم شده

موز بذه بخوره

سوال های مرتبط