۱۴ پاسخ

بسلامتی گلم وزن نی نی چندبود؟

بسلامتی عزیزم
از بیمارستان و دکتر راضی بودی؟
سزارینت اختیاری بود؟
دکترت کی بود؟
چقدر زیر میزی گرفت ؟
🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈چقد سوال دارم😅🤣

حتما از زایمانت و تجربت بیا بگو هر وقت حالت و شرایط خوب بود

به سلامتی عزیزم مبارک باشه 😍🥰💖
دعا کن انشاالله منم بتونم درست نوبت سزارین بگیرم و به سلامتی بگذره این چند وقت و زایمان کنم و سالم و سلامت دخترم و بغل کنم🥹🥰💗

خیلیم خوب
ی زایمان راحتی بی درد

بسلامتی عزیزم قدمش مبارک🥰

مبارکه به سلامتی و دل خوش بزرگ بشه قدمش خیر باشه

بسلامتی

مبارکه ایشلالله بسلامتی

بسلامتیییی

قدمش سبز باشه برات 😍💚

به سلامتی ❤️ مبارک باشه ❤️ قدمش پر از خیر و اتفاق های خوب ❤️خدا حافظ اش باشه ❤️

چند هفته سزارین شودی

ب سلامتی مبارک باشه قدم نورسیده

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا ۱۲ ماهگی
مامان قلبم🫀👶 مامان قلبم🫀👶 هفته سی‌وهشتم بارداری