من تا چند رووز داشتم دردشو واقعا غیر قابل تحمل بود در حدی ک می ایستادم سرم گیج میرفت..بعد یک هفته خودش رفت فقط مایعات زیاد خوردم
من اشتباه کردم سرمو بلند کردم تا س ماه سر درد داشتم خیلی بده
اصلا اینجوری نیست کههمه بگیرن- من نگرفتم درو بری هاممنکرفتن فقط سعی کن تا میتونی سزت بلند نکن تختت صاف صاف باشه- بچه همشیر بدی اطرافیانکمک کنن تو اصلا بلند نکن سرتو
تا چند ساعت کلا تکون نخور . بعدم تا میتونی مایعات بخور تا موادش از بدنت دفع بشه
تا چن ساعت اصلا نباید سرتو تکون بدی و همچنین کمرتو/ اینحوری اصلا سردرد نمیگیری/ من سر زایمان اولم اصلا تکون نخوردم خداروشکر سردرد هم نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.