۵ پاسخ

من تا چند رووز داشتم دردشو واقعا غیر قابل تحمل بود در حدی ک می ایستادم سرم گیج میرفت..بعد یک هفته خودش رفت فقط مایعات زیاد خوردم

من اشتباه کردم سرمو بلند کردم تا س ماه سر درد داشتم خیلی بده

اصلا اینجوری نیست که‌همه بگیرن- من نگرفتم درو بری هامم‌نکرفتن فقط سعی کن تا میتونی سزت بلند نکن تختت صاف صاف باشه- بچه هم‌شیر بدی اطرافیان‌کمک کنن تو اصلا بلند نکن سرتو

تا چند ساعت کلا تکون نخور . بعدم تا میتونی مایعات بخور تا موادش از بدنت دفع بشه

تا چن ساعت اصلا نباید سرتو تکون بدی و همچنین کمرتو/ اینحوری اصلا سردرد نمیگیری/ من سر زایمان اولم اصلا تکون نخوردم خداروشکر سردرد هم نشدم

سوال های مرتبط