۵ پاسخ

اصلا بهم نمی افته ی بار فقط درحد سه تا دونه خوردم اونم چن سال پیش

یبارم نخوردم

من بعد ۹ماه پریود نشدن دیشب شدم و میخام ۳ماه استفاده کنم

۴م برای تنظیم پریودی و تخمکگذاری خیلی خوبه

نخور اصلا
خیلی عوارض داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادان و دایان✨️ مامان رادان و دایان✨️ روزهای ابتدایی تولد