سونو چطوره؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

قبل سونو دارو مصرف کرده بودی ؟

خیلی خیلی خوبه
قبلا سایز فولیکولات چند بودش عزیزم؟

تنبلی داشتی دارو مصرف کردی ؟

عالیه گلم فولیکول غالب داری اقدام کن حتما😍 ضخامتتم عالیه

عالیییییی میگیره این ماه انشالله😊😊😊

عالیه انشالله این ماه بارداری

عالی گلم

عالیه.

عالیه انشالله همین ماه جواب بگیری🥹🤲🏻

عزیزم سونوی رحم رو چقد گرفتی هزینش

خیلی خوبه انشاالله اینماه بارداری 😍

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان alma.Radvin♥️💙 مامان alma.Radvin♥️💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامی جانان مامی جانان قصد بارداری
معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری
marjan marjan قصد بارداری
nahid nahid قصد بارداری
مامان هدیه حضرت فاطمه مامان هدیه حضرت فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نبات🍭👼🏻 مامان نبات🍭👼🏻 قصد بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
فردوس فردوس قصد بارداری
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرمان مامان هیرمان قصد بارداری