سونو روز ۱۴ چطوره

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم دارویی مصرف کردی یا نه ؟
ضخامت آندومتر هم زیاده فک کنم

فردا صبح کیت بزن
ببینم چجوریه

فولیکولات یکم کوچیکه ولی ضخامتت خ خوبه اقدامتو داشته باش

خوبه عزیزم اگه برات امپول hcg بزنه احتمال تخمک گذاری داری منم روز ۱۲ فولیکولام همین اندازه بود روز ۱۴hcgزدم

فولیکولت ۱۵ و ۱۶ یکم کوچیکه ....برای بارداری بین ۱۸تا 24 میلی‌متر رسیده باشه خوبه کاملا بالغ میشه برای لقاح

سوال های مرتبط

مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته هشتم بارداری
مامان هیرمان مامان هیرمان قصد بارداری
مامان دیارا 🥹🩷 مامان دیارا 🥹🩷 ۱ ماهگی