روز ۱۴ آی یو آی بتای ۴۲ چطوره؟؟ درضمن لکه بینی دارم

۷ پاسخ

مبارکه عزیزم ❤️ایشالا ب سلامتی بغلش کنی

خداراشکر برات خوشحالم الهی به سلامتی بارداری بگذرونی

خواهر برا منم فال بگیر

خوبه فقط شیافت قطع نکن وادامه بده

عزیززمممم مبارکت باشه منم روز سوم آی یو آی هستم لطفا برا منم خیلی دعا کن که مثبت بشه

زود رفتی برا همین کمه بالای ۲۰ مثبته
مبارکه😍🥺

مادر شدنت مبارک باشه عزیزم
ان شاءالله ک سالم و سلامت بغلش کنی گلم
دکترت کی هس ؟؟؟؟
حتما بابت لکه بینی هات برو دکتر آمپول و شیاف بهت بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری