خانما سونو روز ۱۲من چطوره؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

آره خیلی خوبه فولیکول هات دارو مصرف کردی؟

نگاه فردا بزنی بهتره چون تخمک گذادیت می یوفته پس فردا اون ۱۶ ب ۱۹ تبدیل میشه ۱۵ هم ب ۱۸ تبدیل میشه

من رحمم جوریه ک چیز اضافه نگه نمیداره مثلا کیست و عفونت و دیواره ضخیم اینا رو زود پس میزنه

من دوماه پیش پروژسترون داد برای ضخامت مشکلی هم نداشتم چون ضخامتمو زیاد کرده بود پریود شدم ۱۰ روز بعد ۴روزش بازم شدم فهمیدم ک ضخامت رحمم بالا رفته بوده

انشالله که نی نی دار میشی😍

ضخامت رحم من ۷ بود روز ۹ پریودی دکتر گفت خوبه نیاز ب استروژن برای ضخیم شدن نداری
میگن زیر ۵ یکم خوب نیس
بهت استرادیول یا پروژسترون اینا نداد ک استروژنت بره بالا

عالیه تا ۲.۳ روز بزرگترم میشن
انشالله باردار شی

خوبه عزیزمم
منم امروز روز ۱۳ ام رفتم یه فولیکول ۱۶ داشتم یه ۱۵ یه ۱۴

فولیکول 16 داری اقدام کن انشالله باردار میشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🥺 مامان معجزه الهی🥺 هفته دوازدهم بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامی جانان مامی جانان قصد بارداری
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری
marjan marjan قصد بارداری
مامان دیارا 🥹🩷 مامان دیارا 🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ قصد بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری