چطوره بنظرتون؟؟
سونو روز ۱۴

تصویر
۶ پاسخ

خوبه عزیزم

عزیزم چیز خاصی مصرف کردی قرص چی خوردی؟

عااااااالی آمپول آزادسازی بزن برو که انشالله بارداری‌ این ماه

دارو مصرف میکنی یا نه؟

هم ضخامت اندومترت خوبه هم فولیکول غالب داری عزیزم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۵ ماهگی
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته هشتم بارداری