خیلی زوده به نظرم تا وقتی که بتونه نیازشو بگه حداقل پیش خودم بخوابه خصوصا که اصلا خواب آروم نداره همش دو سه ساعت یبار بیدار میشه گریه میکنه میترسم تنهاش بذارم
از ۷ماهگی تو اتاق خودش میخوابه پسرم😴
من دکترش گفت از ۷ یا ۸ ماهگی اگه میخوای جدا بخوابه باید جاشو جدا کنی
ولی شوهرم از الان منتظره یه کم بزرگتر بشه بیاد وسط خودمون بخوابه قربونش برم
تا وقتی شوهرش بدیم باید پیش خودمون بخوابه😅😅😅
از 6 ماهگی تو اتاق خودش میخوابه👌🏻
عزیزم خیلی خیلی زوده به حرف مردم گوش نده از خوابیدن با بچه ت لذت ببر بعدا خودتم بخوای دیگه نمیاد پیشت بخوابه
جای خواب شوهرمو جدا کردم
شبایی که صبح زود میره سرکار میگم برو داخل اتاق من با بچم تنها میخوام بخوابم باز میبینم ساعت ۳.۴ صبحاومده پیش ما خوابیده میگه منم راه بدید تنها خوابم نمیبره😂😂😂
وای اصلا نمیتونم تختش کنار خودمه داره کوچیک میشه نمیتونم ببرمش اتاق خودش میترسم از تخت بندازه خودشو با اینکه محافظ داره
بله جای خواب شوهرم رو😂
من و دخترم از پنج ماهگی که حامله بودم رو تخت میخوابیم شوهرم رو مبل
😎😎😎
نه زوده هنو نمیتونم بدون اون بخابم🤦🏻♀️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.