۷ پاسخ

من که نمیتونم اتاق دخترمو جدا کنم حداقلش باید در حدی بزرگ شه که تو اتاقش صدام کنه یا بدوعه بیاد بیرون

من از ۵ماهگی

جدا نمیکنم تا دوسال

و دختر من ک 14سالشه هنوز جدا نشده

پسر من ک هنوز شبا شیر میخوره پیش خودمون میخوابه شیر شبش ک قطع شد جداش میکنم

من تصمیم دارم جدا کنم چون دخترم دیگه تو خواب خیلی غلت میزنه و تو گهواره کنار مادر نمیمونه
فقط باید واسش کیسه خواب بگیرم که بمونه
شیر شبشم قطع شده رو تخت خودش راحت میخوابه الان در طول روز تو اتاقش میزارم عادت کنه

اصول روانشناسی میگه از هجده ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر 🐣 مامان آریا مهر 🐣 ۱ سالگی