۴ پاسخ

این عکسو دارم

تصویر

عزیزم پنکیک نباید شیرین باشه ک
هرچی شکرش بیشتر بشه زشت میشه ظاهرش
ی قاشق شکر کافیه
با عسل یا کره مربا چیزی بخورید

من بجای شکر. شیره انگور می ریزم، همراه آرد هم سویق می ریزم و توی ماهیتابه که می ریزم روش گردو تکه خرد می کنم و کمی کنجد می پاشم.
دخترم فعلا که میخوره خوشش میاد

من یدونه تخم مرغ باسرقاشق مربا خوری وانیل و ۳تا قاشق غذاخوری شکر با همزن میزنم یک دست که شدن یک لیوان شیر سرخالی و ۱قاشق روغن میریزم باز با همزن میزنم یه دست که شدن یه پیمونه ارد پ با یک قاشق مربا خوری بکینگ پودر الک میکنم میریزم تو مواد با همزن رو سرعت کن خیلی کم بهم میزنم فقط قاطی بشن بعد یه ماهیتابه کوچیک با شعلاع کم میزارم گرم بشه خیلی نباید داغ بشه بعد با این قاشقای بستنی یا ملاقه میریزم تو ماهیتابه روش که حبابای بزرگ زد برمیگردونم‌اونطرفش فقط ۱دقیقه کافیه باشی بش دار بعدی بریز

تصویر

سوال های مرتبط