تیرویید ۲.۸ دهم نرمال. یا باید پایین تر باشه ؟
قرص میخورم

۴ پاسخ

اره خوبه برای من ۴بالا بود قرص میخورم

برای من ۲/۹ بود ،زیر ۳ نرماله

نرماله ولی میتونه پایین تر باشه برای ما که بارداریم.برای منم ماه پیش ۲.۵بود دکتر گفت نرماله برای ی ادم عادی ولی شما ک بارداری پایین تر بیاد بهترم هست

خوبه کنترل شدس

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور مامان حبه انگور روزهای ابتدایی تولد