۱۱ پاسخ

فقط به نام خودت بخر
یادم بگو ۲ برابر پول بده ۳ دنگ ۳ دنگ

عزیزم بعدا پشیمون میشی طلاهاتو دادی کار کردی زحمت کشیدی از زحمت خودت دادی حتما ب نام خودت باشه نگو من و شوهرم نداریم اگه ازاین حرفا ندارید چرا ب اسم تو نشه؟

آقا اصلا گیریم شوهرت بهترین مرد دنیا و حقتو پایمال نمیکنه ولی آدم که از فردای خودش خبر نداره هزار جور اتفاق ممکنه بیوفته.خواهر منم مثل شما پا به پای شوهرش کار کرد طلا جمع میکرد موقع خرید خونه و ماشین میداد به شوهرش تا همین ۲سال پیش که شوهرش مریضی بدی گرفت دور از جون شما و همسرتون اون بعد از ۷ماه فوت کرد بعد مادرشوهرش گفت من ارثمو میخوام و نمیبخشم تازه سهم مادر از سهم همسر بیشتره!خواهرم میگه اینهمه از خودم گذشتم نخوردم نپوشیدم جمع کردم که یکی دیگه بیاد ببره.الان مادرشوهرش با اون پول طلاخریده استفاده میکنه تازه هنوز خونه و ماشین رو نفروخته وگرنه باید سهم مادرشوهرش از خونه ماشین هم بده

گلم این همه تلاش کردی کار کردی طلا دادی
قبول نکن بگو بزن به اسم من
بگو پول اون طلا و ماشین بشه این یه اسم من باشه

تلاشتو کن به نام خودت باشه

بعدم مخشو بزن خونه تهران بنام اون باشه ولی وکالتی واسه تو باشه

مهریه داری؟
شوهرت ادم خوبی هست یا مودیه؟
اگر خوبه مهریه هم داری بیخیال باش

اصلا قبول كن بزار يه پشتوانه اي داشته باشي تو زندگي

بزاریه پشتوانه ای داشته باشی

بنظرم اصلا قبول نکن بگو بایدزمین به اسم من نباشه چون منم خیلی تلاش کردمه پول دادمه یانصف خونه بزن بنامم یا زمینو

اگه رابطه ات با شوهرت خوبه چرا برات مهمه ب نام تو باشه یا شوهرت

سوال های مرتبط

مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی
مامان جوجوخوشگله مامان جوجوخوشگله ۳ سالگی
مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی
مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی
مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی