۳ پاسخ

دختر منم با وزن 4100 و قد 53 متولد شد
الان قدش 98 و وزنش 14
وزنش کمه ولی خدارو شکر قدش معمولیه
خودم 170
شوهرم 190

خودت و شوهرت بلند هستین نگران نباش من خودم کوتاهم شوهرم بلنده پسرم الان ۹۰ که خیلی کمه و هرچی دارو دادم بی فایده بوده

قد دختر منم نود
حس میکنم ژنتیک چون باباش اینا کوتاهن

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۳ سالگی