دختر منم با وزن 4100 و قد 53 متولد شد
الان قدش 98 و وزنش 14
وزنش کمه ولی خدارو شکر قدش معمولیه
خودم 170
شوهرم 190
خودت و شوهرت بلند هستین نگران نباش من خودم کوتاهم شوهرم بلنده پسرم الان ۹۰ که خیلی کمه و هرچی دارو دادم بی فایده بوده
قد دختر منم نود
حس میکنم ژنتیک چون باباش اینا کوتاهن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.