۴ پاسخ

اوخوودا نوش جونش♥️

میشه درخواست بدی گلم دنبال کنم

آبجی از این به بعد هرچی درست کردی بزار با دستورش منم یاد بگیرم❤😚

نوش جانش عزیزم🥰 شاید اونجا شلوغه حواسش پرته دیگران میشه بیشتر میخوره😅😂

سوال های مرتبط

مامان هامیـhaminـن🩵 مامان هامیـhaminـن🩵 ۸ ماهگی
🍽فرنی سیب🍎

طرز تهیه:
سیب رو پوست بکنید و داخل مقداری آب جوشیده سردشده آب‌پز کنید. بعد از پختن سیب ها اونجا رو از آب بیرون بیارید و داخل آب سیب یه قاشق مرباخوری آرد برنج و نوک قاشق کره پاستوریزه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا قوام پیدا کنه. حالا سیب هارو له کنید و به فرنی اضافه کنید یا باهم با گوشتکوب برقی خوب میکس کنید. حالا با کمک آب جوشیده سرد شده یا شیر اون رو رقیق کنید. باید کمی از شیر غلیظ تر باشه و مانند بستنی آب شده باشه.

نوش جان😍

پ.ن: امروز خونه خانواده همسرم بودیم و تصمیم گرفتیم پسری کنار خودمون ناهارش رو خودش بخوره پس یه زیرانداز براش انداختیم و غذاش رو ریختیم داخل بشقاب تا بخوره. اول فقط با دست باهاش بازی می‌کرد چندبار دستش رو بردم سمت دهنش و یادگرفت این کار رو انجام بده. یه کم که گذشت شروع کرد دهنش رو بردن سمت بشقاب و اونطوری خوردن.
هم خیلی بهتر غذاش رو خورد و میلش بیشتر شد و مدام دنبال غذا بود باز هم دیگه نگاهش به ما و غذامون نبود که از گلومون پایین نره همم کم کم یاد میگیره خودش غذا بخوره.
خلاصه ما خیلی از این مدل غذا خوردنش خوشمون اومد و قرار شد از آیت به بعد این مدلی بهش بدیم😁👌🏻