۴ پاسخ

عزیزم عمل کردین شما؟

چی هست بیضه باد می‌کنه ؟

من پسرم داشت عمل شد

همون واریکوسیل میشه ؟

سوال های مرتبط

مامان زهرا و فندق مامان زهرا و فندق ۳ سالگی