۱۳ پاسخ

بعد🫡😃

تصویر

چقد عالی خسته نباشید

خدا قوت انگیزه گرفتم از عکست

خوشبحالت
کاش منم می‌تونستم گردگیری کنم
خیلی دلم گرفته هم بخاطروضع مملکت هم بخاطر گردگیری ک نکردم

اوف چقد انرژی گرفتم
خداقوت گلم

عالیییی😍😍 فقط اون گلا چی شد😂😂

خیلی قشنگ شده مبلا رو یکم بدی بالاتر بهتر نمیشه؟ مبل تکیه خیلی نزدیک در ورودیه

چ آرامشی داره خسته نباشی من دستم ب کار نمیره حس هیچیو ندارم

تمیزی می‌باره😍
خسته نباشی
من عاشق عکسای قبل و بعدم

این دیگ خیلی قبل و بعد بود🤣
توقع این همه تعغییر نداشتم
خسته نباشی عالی شده

خدا قوت ارامش گرفتم😍خوشبحالتون مامانای گهواره ماشالا همه خونه تکونی کردن من هیچ کاری نکردم خونمم خیلی کثیفه با دو بچه کوچیک نمیتونم الانم که اومدم شهرستان منم دلم تمیزی خواست،البته برج۵جابجا میشم دیگ گذاشتم همون موقع تمیز کاری کنم و یه تغییراتی به‌ خونم بدم

اخیش😅😅

وای ارامش گرفتم😍

سوال های مرتبط

مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی