عزیزم نصف لیوان نوشابه بریز
سیب زمینی بنداز
دوتا سیب زمینی درسته بنداز مراقب باش له نشه قاطی بشه
نوشابه بریز یکم من امتحان کردم جوابه 👍
سیب زمینی و هویج شوری رو میگیره بنداز توش
من امتحان کردم اگ خیلی شوره ی استکان کوچیک نوشابه بریز
یکم سبزی و آب اضافه کن
نوشابه هم میگن خوبه
سیب زمینی درشت تکه کن بندارچندقبقه بجوشه بعدش بردار
من امتحان نکردم ولی میگن سیب زمینی بندازی توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.