۱۰ پاسخ

سیب زمینی رنده کن ابپز نکن که وا بره

سيب زميني را كامل بپز رنده كن بهش تخم مرغ يكم نشاسته ذرت يكم سوسيس اضافه كن كم كم با قاشق تو روغن
تمام

سیب زمینی و پیاز رو رنده کن . با دوتا دست فشار بده ابشونو بگیر بعد ادویه بزن و تخم مرغ. اگه میبینی باز آب انداخت یکم آرد برنج بزن

من همیشه با سیب زمینی آبپز درست میکنم خیلی خوب میشه
توی تابه خوب باید درست کنی

با سیب زمینی آب پز درست کن من یه بار نپخته درس کردم خیلی بد شد خامه دیگه. بعدم زیرشا کم کن که خوب سرخ بشه و با کف گیر که صافه برش گردون آروم آروم بلندش کن سری های بعدش خوب میشه

من یه قاشق آرد میزنم روغنم کامل داغ بشه تا ‌ سرخ نشده برنگردون

سیب زمینی خام رنده کن فشار بده ابشو بگیر یه قاشق ارد بزن یه ذره بکینگ پودر تخم مرغ ادویه من تخم گشنیزم میزنم تو روغن داغ سرخ کن من سیر رنده شدم میزنم

احتمالا تابه خوب داغ نکردی اگه تو ظرف روحی میزاری خوب داغش کن

آب سیب زمینی و پیاز کامل بگیر بعد بهش تخم مرغ و نعنا خشک یا شوید خشک بزن نمک و زردچوبه فلفل تو روغن داغ سرخ کن

تخم مرغش کم بوده ک وا رفته..واسه اینک بوی تخم مرغ نده سبزیجات خشک زیاد بزن بهش ..ی نصف قاشق ماست یا سس مایونز هم بزن

سوال های مرتبط

مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی
مامان برسام مامان برسام ۳ سالگی