پوشک جیش عطسه تشنج اسهال استفراغ کودک

تصویر
۱۱ پاسخ

چند شده؟

عالیه بچمو خیلی سر گرم میکنه آهنگ میزاره میپره

من یه ماه قبل خریدم خیلی سرگرم میشه باهاش یک تومن

من 830 خریدم

تهران چیزیه ک خیلی گرون نشده ک مامانم پارسال خرید400 نه یونا خیلی کم باهاش بازی میکنه

من دونه ایی ۷۹۰ خریدم یکی واسه پسرم یکی واسه خاهرزادم

دوتا بچه هام داشتن، دختر خواهر شوهرم اومد سواریکیش شد از بس گوششو کشیده بود پاره شد😐

۶۰۰گرفتم تقریبا ۴ماه پیش

دوسال پیش من قیمت کردم ۲۰۰تومن بود من دارم قرمز هست دخترم بازی میکنه باهاش سرگرم هس

من خریدم برای دخترم همش روش بپر بپر می‌کرد دیگه ترسیدم دستو پاش بشکنه ردش کردم رفت.چند شده الان؟

از اینا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ملوناز( ملودی) مامان ملوناز( ملودی) ۳ سالگی
مامان 🥕خرگوشم 🐇 مامان 🥕خرگوشم 🐇 ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی