خانوما شمام بعد از سزارین شونه درد شدید؟

۹ پاسخ

من شدم از ۷ ماهگی ب بعد

کدوم دکتر سزارینت کرد ؟

کدوم بیمارستان؟

آره دو روز

اره عوارض بیهوشی و آمپول هس نسکافه اینا زیاد بخوری خوب میشه

من گردن درد و شونه درد شدید
ازمایش گرفتن هموگلوبین خیلی خیلی پایین بود دکتر قرص آهن و مسکن و امگا داد

وای اره وحشتناک بود

افتضاااح ، جوریکه نمی‌تونستم دراز بکشم سه روز

میگن باد میفته تو شونه اینجوری میشه

نه من نشدم

سوال های مرتبط

مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی
مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد