خانوما تو انومالی وزن جنین باید چند گرم باشه؟

۸ پاسخ

✅✅✅✅✅✅✅

تصویر

مال من ۲۲۲ بود

برای من 255+41بود

کجا مینویسن وزن بچه رو😕

میگن بستگی به هفته ات داره
ولی سر دختر اولم تو ۱۷ هفته و ۶ روز ۲۸۵ بود
سر دختر دوم ۱۸ هفته و ۳ روز ۲۷۰ بود

برای ۲۳۹بود گفت خوبه

من ۱۸ هفته و ۲ روز
۲۳۲ گرم بود فکرکنم کمه

بستگی داره چه هفته ای بری
من ۱۸ هفته رفتم
۲۴۰ گرم بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان میکائیل 🩵👶🏼 مامان میکائیل 🩵👶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری