ینی همش کلک پزشکیه
هرکسیو میبینم الکی آزمایشاتش ریسک زده چرا قبلا اینجور نبود تازگیا همه رو ریسک میزنن
ک بقیه برن سلفری و آمینو بدن پول بقاپن از بقیه
یا خدااااااااا چ مملکت بی در و پیکری شده ۳۰ و خورده ای برای ازمایش چرا اخه
به امیدخدا بچت سالمه فدای سر بچت
برا منم دعا کن دوشنبه باید آمنیو بدم بچم سالم باشه
اره گرونه ولی فدای سر نی نی
اصلا به این حرفها گوش نکن که الکیه
حتما لازم بوده ولی به این معنی نیست که مشکلی وجود داره قطعا توکل به خدا خوش خبریه
خیلی گرون شده ینی هر سری ک میریم سونو و ازمایش پدرمون در میاد
یا خدا چرا اینقدر گرون
این آزمایش برای چیه ؟
اصلا الکی نمیزنن
ذره ای شک کنن ارجاعت میدن به بررسی دقیقتر
اگر دو شب بچت تب کنه نابود میشی اونوقت خدایی نکرده فکر کن مشکل داشته باشه
تمام زندگیتو و جوونی و عمرتو باید بذاری تا اون فرشته رو نگه داری
این پولم چیزی نیست عزیزم
خوب کردی هزینه کردی
چقد گرون دادی من هفته پیش دادم ۱۳ هزینه دستمزدو ازمایشگاه باهم
وای خدا چقدر زیاد قراره منم بدم
انشاءالله کهجوابش سالم در میاد.
عزیزم توکل کن به خدا❤️
درک میکنم برا منم الکی ریسک زدن رفتم سلفری دادم ،الانم یه دکتر دیگه دیده میگه برو اکو قلب جنین که من نمیرم اینا همش برا پوله ،دکتر سونو بهم گفت بچه کاملا سالمه از عمد اینجور میگن
انشالله که جوابش خوب خوب باشه عزیزم برات ایت الکرسی خوندم خدا بزرگه♥️🥹
انقد که دکترا از ما پول گرفتن هیچی نموند که واسه بچها چیزی بخریم، امروز انومالی رفتم ۹ تومن دادم
ایشالله سالم و سلامت میاد بغلت این هزینه ها یادت میره🥰
عزیزم تروخدا خودتو ناراحت نکن ایشالا که جوابش سالم درمیاد ناراحتیِ هزینشو از یادت میبره جوابِ خوبش😍
من انقدر به دکتر پول دادم ذوق بچه داشتن از یادم رفته
انشاالله که خیره عزیزم نگران نباش
یا خدااااا
خدا کمک کنه هیچ کس لازم نداشته باشه واقعا هزینه ها سر سام آوره،کاش وجدان داشتن،مگه حقوق ها چقد رفته بالا که این همه گرونیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.