۱۲ پاسخ

آزمایشگاه ۲۲ میلیون دادم ۳ میلیون برای نمونه گیری داروخانه هم ۴۰۰ تومن شد اینقدر نمیشه گلم

منم ۵ دکترم گرفت ۱۵ آزمایشگاه

امیدورا خداوند هستم به حق بزرگواری خودش بچت و بهت ببخشه ،بچت هیچ مشکلی نداشته باشه ،خدا دلت و خوشحال کنه ،بیای ب ما هم خبر خوشحالی بدی،آمین

من ۱۰۴۰۰دکتر
۴۰۰داروخونه
۱۴تومن هم آزمایشگاه
برا شما خیلی گروووونه

دختر عمه من هفته قبل داده بود با ویزیت ودکترو آزمایشگاه 22شده بود کلا

واسه من ۳۰تومن شد

دکتر ۲۵ تومن میگیره که فقط سوزن رو فرو کنه تو شکممون ،خیلی جالبه😕😕

واسه چی این ریسکو میخوای بپذیری سولفری دادی؟
لطفا اول نرین سراغ این ازمایش خیلی ریسکش بالاس

چقد زیاد؟؟

چی هست اینی میگید؟

خدایااا چخبره مگه
چه وضعی ساختن واسمون🙁

من ۵۶۰۰ دکتر آزمایشگاهم ۱۶۷۰۰ کلا با ویزیت اینا ۲۳ تومنی شد

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان پنبه خانوم مامان پنبه خانوم ۴ ماهگی
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری