۶ پاسخ

قبلا همینجور بودم الان بدتر شدم هرکار میکنم میام دراز میکشم😭

آره سنگینم.پهلو درد.همش ادرار دارم نشستن پا شدن برام سخته گاهی وقتی انقد ک میرم دستشویی‌ گریم میگره میشینم گریه میکنم

بله همش خوابم میاد مثل ماهای اول

بله خیلی خیلی زیاد

وای من الانم حس سنگینی و خستگی دارم نسبت به. قبل

بله بله خیلی زیاد

سوال های مرتبط