نه دهکم سه هست خداکنه بیاد
نه والا
ن اینی ک دو میلیون هست بحثش کامل جدا از اینی ک گفتم
من اصلا برا طرح یسنا ن ثبت نام کردم ن چیزی خودش خود ب خود واریز شد ماهی ۵۰۰
برای طرح یسنا باید چیکار کنیم؟
نه عزیزم برا منم سه ماهه شارژ نمیکنن فقط دوبار شارژ کردن اونم انکار خیلی زیاد بود تازه قط هم کردن بنظر من که اون دو میلیون بعد از زایمان اونم دروغ باشه
چجوریه شرایطش؟؟
نه
2ماهه که واریز نکردن
نه
دهک سه هم هستیم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.