۶ پاسخ

این ماه کلا نریختن فک نکنمم بریزن فروردین

فعلا ک خبری نیس

منم دهک چهارم نمیدونم دیگه کی قراره بریزن😐

ن ۴ هستیم مطمئنم

15هر برج

سلام ن بابا کجا بوده من دهک ۴ هستم بهداشتموارد رفتم گفتم گفت ن بابا خبری نیست چیزی نمیدن

سوال های مرتبط