ی قوطی قرص امگا با جیوه خوردم چه خاکی بسرم شد😭😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

دیدم عزیزم الکی استرس گرفتی منم روش نوشته در صورت بارداری با پزشک مشورت کنید چیزی از جیوه و اینام روش ننوشته تازه از من ژلاتینی هم هس،الکی استرس نگیر بلاخره داروخانه میدونن چی میدن به ادم

خب اون عکس تاپیک قبلی کجاش نوشته جیوه داره؟!

مگه دکترت همین مارک و ننوشته برات؟؟؟؟

عزیزم میشه خواهش کنم ازت عکس قرص را بزاری؟منم استرس گرفتم میگم نکنه اینم که میخورم جیوه داره خبر ندارم

امگا بمن داره دکترم بخاطر پلاکت پایینم یک شب در میون

ناراحت نباش عزیزم ما اهوازیا کل بارداری ماهی جیوه دار میخوریم ماهی جنوب اکثر جیوه دارن خدا رو شکر بچه ها صحیح و سالم هستند

ب من اصلا امگا نداااد

اصن نباید بخوری.خیلی از دکترا میگن نخوردید چون همشون جیوه دارن حتی بهترینش .حالا دیگ نخور

ی قوطی 😕

چرا یه قوطی خوردی خب

مگه نگفتی بارداری درست بهت بدن😐

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری