دیدم عزیزم الکی استرس گرفتی منم روش نوشته در صورت بارداری با پزشک مشورت کنید چیزی از جیوه و اینام روش ننوشته تازه از من ژلاتینی هم هس،الکی استرس نگیر بلاخره داروخانه میدونن چی میدن به ادم
خب اون عکس تاپیک قبلی کجاش نوشته جیوه داره؟!
مگه دکترت همین مارک و ننوشته برات؟؟؟؟
عزیزم میشه خواهش کنم ازت عکس قرص را بزاری؟منم استرس گرفتم میگم نکنه اینم که میخورم جیوه داره خبر ندارم
امگا بمن داره دکترم بخاطر پلاکت پایینم یک شب در میون
ناراحت نباش عزیزم ما اهوازیا کل بارداری ماهی جیوه دار میخوریم ماهی جنوب اکثر جیوه دارن خدا رو شکر بچه ها صحیح و سالم هستند
ب من اصلا امگا نداااد
اصن نباید بخوری.خیلی از دکترا میگن نخوردید چون همشون جیوه دارن حتی بهترینش .حالا دیگ نخور
ی قوطی 😕
چرا یه قوطی خوردی خب
مگه نگفتی بارداری درست بهت بدن😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.