۹ پاسخ

بعد یه عده گ و ه خ و ر میان پرچم دست میگیرن

یااااااخداااااااا

😐😐😐😐😐

عه عه نگی دیگه ها اصلاااا نگو
همه چی عالیه جنگ رو هم ک بردیم مشکلی نیست حالا یه تومن وزیت بدی😏
اخه نه حقوق ها خیییلی زیاده 😏
الهی خیر و خوشی نبینن اونایی ک مسئولن

کشوررررر گل بلبللل

😂😂😂همه چی عالیه عزیزم مبادا غر بزنی همه چی گل و بلبله تازه پیروز هم شدیم ....

چ خبره

بله متأسفانه
تعرفه سال جدیده 🤦‍♀️

واقعااا کجایی مگ

سوال های مرتبط

مامان آنیتا🐣 مامان آنیتا🐣 ۲ سالگی