سلام‌مامانا پمپ درد براچی هستش

۴ پاسخ

موقعی ک عمل میکنن برای ک درد نداشته باشی بعدش راحت تر باشی پمپ در میزارن ی دکمه داره وقتی دردت خیلی زیاد شده فشار میدی خود ب خود مسکن تزریق میکنه به بدنت باعث میشه دردت اروم‌بشه دیگ نمیخاد قرص مسکن بخوری

عزیزم واسه کاهش درد موقع انقباضات رحمی بعد از زایمان

تسکین دهنده درده

برای درد دیگه

سوال های مرتبط

مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ ۱۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۰ ماهگی