واژنم خیلی درد می‌کنه بنظرتون براچی

۶ پاسخ

از این بالشای دونات طوری بگیر بشین روش دردت بهتر میشه

برا منم درد میکنه از ۲۵ هفته تا الان دارم تحمل میکنم خواهر وحشتناک شده دردش الان وقتی شبا میخوام برم سرویس لای پام درد میکنه

طبیعیه من تا ۳۳هفته داشتم شیاف پروژسترون بزار

شاید تحرکت‌ زیاد بوده
منم درد میکرد دکترم یک قرص واسم نوشت گفت هرموقع درد داشتم بخورم

رحم داره بزرگ میشه استراحت کن اگه دیدی قابل‌تحمل‌نیست‌دردش کم نمیشه برو دکتر

منم همینجوری ینی از چیه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری