۲ پاسخ

عزیزم هیچ اسهالی بخاطر دندون نیس .دکتر پسرم میگه بچه ها موقعی میخان دندون دربیارن همه چیو میکنن دهنشون چون لثه هاشون میخاره بعد میکروب وارد سیستم گوارش میشه به روده میرسه باعث اسهال میشه قدیم جون دلیل علمیشو نمیدونستن میگفتن بخاطر دندونه ک به مانانای الانی هم دارن این اشتباهو انتقال میدن

اره یکی ازقل هام حدود۲هفته روزی ۵باربیزون روی داشت

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین وهلنا مامان امیر حسین وهلنا ۱۴ ماهگی
مامان ضحی🩷✨️ مامان ضحی🩷✨️ ۱۶ ماهگی