عزیزم هیچ اسهالی بخاطر دندون نیس .دکتر پسرم میگه بچه ها موقعی میخان دندون دربیارن همه چیو میکنن دهنشون چون لثه هاشون میخاره بعد میکروب وارد سیستم گوارش میشه به روده میرسه باعث اسهال میشه قدیم جون دلیل علمیشو نمیدونستن میگفتن بخاطر دندونه ک به مانانای الانی هم دارن این اشتباهو انتقال میدن
اره یکی ازقل هام حدود۲هفته روزی ۵باربیزون روی داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.