۶ پاسخ

من کرم ابرسان میزنم کلینیک آیسبال جوان کننده میزنم پوستم خداروشکر خوبه راضی هستم

من که هرکار کردم جواب نداد الان هشکار نمیکنم☹️
از روتین پوستیای گرون تا طب سنتی و....

من یه روتین پوستی معمولی هفته ای یبار دارم
اول اسکراب
بعد ماسک ماسه
بعد ماسک زغال
بعد هم آبرسان

آب هم زیاد بخور در طول روز
همین
کرم پودر اصلا نمیزنم چون واقعا برای پوست بده
فقط برای مهمونی های خیلی خاص یا عروسی

من ۲۰روز پیش پاکسازی کردم از اون روز همش جوش میزنم🤣🤣

من مشاورم یه روتین داشته باش حتما
هر ایرادی هم داری بگو راهنمایی کنم که چیکار کنی

من تو روز صبح ها ابرسان میزنم شبا هم صورتمو میشورم سرم پوست میزنم هر چند وقت یبارم مثلا ماهی یبار با دستگاه پاکسازی میکنم

سوال های مرتبط

مامان تابان مامان تابان ۳ سالگی