من امروزگیگوزگرفتم۲۱۷گف میخادگرون شه حالااینه🥲من کمکی میدم بهم فشاراومدخدابه داداونایی که کلاشیرخشک میدن برسه🥺
من نان ۱۳٠ خریدم
خیلی وقته این قیمته من ۲ماهه دارم ۲۷۵میخرم
مسخره ها با کدملیم نمیدن
من 222ت گرفتم اپتامیل🤦🏼♀️
ما بابل یک ماهه این قیمت میگیریم
ازادشده۳۱۰
اووو چخبرههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.