۷ پاسخ

من امروزگیگوزگرفتم۲۱۷گف میخادگرون شه حالااینه🥲من کمکی میدم بهم فشاراومدخدابه داداونایی که کلاشیرخشک میدن برسه🥺

من نان ۱۳٠ خریدم

خیلی وقته این قیمته من ۲ماهه دارم ۲۷۵میخرم
مسخره ها با کدملیم نمیدن

من 222ت گرفتم اپتامیل🤦🏼‍♀️

ما بابل یک ماهه این قیمت میگیریم

ازادشده۳۱۰

اووو چخبرههه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻تـرشک 🩵🧸 مامان 👶🏻تـرشک 🩵🧸 ۱۶ ماهگی