از شیر گرفتن واسه من خیلی راحت بود
ولییی امان از پوشک گرفتن😮💨😮💨😮💨
منم اینجوری بودم خیلی سعی کردم بطور طبیعی بگیرم ولی نشد رفتم داروخونه قطره تلخ گرفتم زدم به سینم همون روز اول دیگ شیر روزش قط شد نخورد
بگیرش عزیز دندوناش خراب میشن
باید تا ۲ سالگی شیر میدادی
گناه داره
اولش یکم سخته سریع عادت میکنه .منم میترسیدم ولی راحت شدم
چرا تا الان شیر میخوره تا الان قبل دو سال باید میگرفتی
پسر منم زیر سینه میخابید و تا صبح باید بیرون باشن
ولی یکسال و نیم گرفتم
من خیلی راحت گرفتم تازه هم شیرخشک میخورد هم شیر خودمو
ولی امان از پوشک گرفتن😅
من این حس رو نسبت به پوشک دارم. از شیر گرفتن تصورش واسم سخت بود ولی آسونتر از چیزی بود گه فکر میکردم
پسر منم با سینه میخوابید فقط ی روز برا خواب ظهرش گریه کرد
ی شبم برا خواب شبش
پسر منم فقط با شیر خوردن میخابید و فک میکردم خیلی سخته ولی خب خیلی هم سخت نبود و دگ کاریه ک باید انجامش بدی
همه بچها زیر سینه میخوابم دوسه روز شخته یادش میره پسرمنم فقط باسینهدمیخوابید خیلی راحت گرفته شد مایبیبی دردسر
چجوری دارین میگیرین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.