نمیدونم چرا درد پریودی گرفتم یهو با کمر درد

۲ پاسخ

برو دکتر. نباید درد پریودی داشته باشی. من اینجور شدم هماتوم داشتم

مشکلی نیس منم هرازکاهی اینطوری میشم کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی