۴ پاسخ

اره عزیزم خوبه دوست من با فولیکول ۸و ۱۰ باردارشد خداخواسته باشه به سایز فولیکول نیست

انشالله ، روز چندم سیکل هستی؟ برای بارداری معمولا میگن فولیکول ۱۸ تا ۲۴ خوبه که تو یه فولی ۱۸ داری، آزادسازی بهت داد ؟ بخاطر این پرسیدم روز چندم سیکلی، چون ممکنه اون دوتای ديگه م رشد کنن و برسن

۱۰.۱۱ بدرد نمیخوره اون۱۸ فقط ب درد میخوره

معلوم نیست

سوال های مرتبط