اره عزیزم خوبه دوست من با فولیکول ۸و ۱۰ باردارشد خداخواسته باشه به سایز فولیکول نیست
انشالله ، روز چندم سیکل هستی؟ برای بارداری معمولا میگن فولیکول ۱۸ تا ۲۴ خوبه که تو یه فولی ۱۸ داری، آزادسازی بهت داد ؟ بخاطر این پرسیدم روز چندم سیکلی، چون ممکنه اون دوتای ديگه م رشد کنن و برسن
۱۰.۱۱ بدرد نمیخوره اون۱۸ فقط ب درد میخوره
معلوم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.