۷ پاسخ

پسر من ۱۸ ماهش بود خودش دیگه نه شیر خورد نه شیشه شیر خواست

من هنوز شیر خشک میدم روزی یه بار میخوره شیر پاستوریزه لب نمیزنه

من اپتاکید میدم

من اونم وقت خوابش میدم اگه شام نخورده باشه که تاموقعی که بیدارشه شیرمیخوادخیلی

منم میدم ولی شیرخشک بالای ۳ سال
آپتاکید

تا همون هیجده ماهم بزور تحمل کردم

منکه از ۱۸ ماهگی دیگه شیرخشک ندادم

سوال های مرتبط

مامان 💓😍فندوق💓😚 مامان 💓😍فندوق💓😚 ۳ سالگی