پسر من ۱۸ ماهش بود خودش دیگه نه شیر خورد نه شیشه شیر خواست
من هنوز شیر خشک میدم روزی یه بار میخوره شیر پاستوریزه لب نمیزنه
من اپتاکید میدم
من اونم وقت خوابش میدم اگه شام نخورده باشه که تاموقعی که بیدارشه شیرمیخوادخیلی
منم میدم ولی شیرخشک بالای ۳ سال
آپتاکید
تا همون هیجده ماهم بزور تحمل کردم
منکه از ۱۸ ماهگی دیگه شیرخشک ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.