با کمک آینه من یه جورایی احساس خوبی ندارم به شوهرم بگم به نظرم یه جوریه
منم نمبینم با آینه 😀
حفظی😂🤦🏻♀️
من رو توالت فرنگی میشینم کارمو انجام میدم
منم حفظی میزنم😁
من میرم اپیلاسیون
دقیقا منم یکدفعه ای شکمم خیلی بزرگ شد اصلا دید ندارم، هر بار شیو میکنم چند جامو بد میبرم و تا چند روز سوزش دارن
من لیزر رفتم زیاد نداره پایین هاش هست ک حفظی میزنم میره صاف میشه😂
کار به اون جا نکشیده ولی در ادامه به کمک آینه 🤣
عزیزم بده همسرت این کارو باید انجام بده این همه ما داریم اذیت میشیم ی کاریم اونا بکنن
اینه بزار یا از همسرت کمک بگیر
با آیینه کوچولو میزارم زیرم که ببینم🙈
🤦🏼♀️هرجاشم موند موند دیگ
بابدبختی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.