۱۴ پاسخ

با کمک آینه من یه جورایی احساس خوبی ندارم به شوهرم بگم به نظرم یه جوریه

منم نمبینم با آینه 😀

حفظی😂🤦🏻‍♀️

من رو توالت فرنگی میشینم کارمو انجام میدم

منم حفظی میزنم😁

من میرم اپیلاسیون

دقیقا منم یکدفعه ای شکمم خیلی بزرگ شد اصلا دید ندارم، هر بار شیو میکنم چند جامو بد میبرم و تا چند روز سوزش دارن

من لیزر رفتم زیاد نداره پایین هاش هست ک حفظی میزنم میره صاف میشه😂

کار به اون جا نکشیده ولی در ادامه به کمک آینه 🤣

عزیزم بده همسرت این کارو باید انجام بده این همه ما داریم اذیت میشیم ی کاریم اونا بکنن

اینه بزار یا از همسرت کمک بگیر

با آیینه کوچولو میزارم زیرم که ببینم🙈

🤦🏼‍♀️هرجاشم موند موند دیگ

بابدبختی

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد