۲ پاسخ

وای خدا نیاره چقدر سخت🥲☹

چزا طبیعی نتونستی؟؟
وای واقعا خیلی بده... من برا همین نرفتم طبیعی چون گفتم اخرش کلی درد میکشم میفرستنم ثزارین

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد