منم زایمان کردم درد طبیعی کشیدم سزارین شدم🥲

۹ پاسخ

به سلامتی عزیزم

مبارک باشه عزیزم 🥰

کدوم بیمارستان بودی دولتی یا خصوصی ؟؟
چرا سزارین شدی دهانه رحمت با آمپول فشار هم باز نشد؟؟؟
ایشالله قدمش پر خیر و روزی باشه🫠🫶

مبارک باشه عزیزم....چرا سزارین شدی

دردش خیلی وحشتناک بود؟

مبارکه عزیزمم♥️

عزیزم واقعن خسته نباشی
قدم نو رسیده مبارک
اگ حالشو داری میشه تعریف کنی از دردات و چرا آخر سزارین شدی

بسلامتی عزیزم انشالله قدمش پرخیروبرکت باشه برات.. درداتم هرچه زودتر تمام بشن

مبارک باشه عزیزم 🎀😍الهی

سوال های مرتبط