۳ پاسخ

من که واکسنشو تو دوتا دستاش زد واکسن سبکی بود خداروشکر تب نکرد فقط یه بار ۳۷ ونیم رسید که با استا اومد پایین ولی مرتب استا میدادمش

من خودم هنوز نزدم ولی اینجا مامانا میگفتن اگه بعد واکسن زیاد راه بره بهتره واکسن زودتر پخش میشه دردش کمتره

روی جای واکسنش با انگشت تمیز یکم پاراکید بمال

سوال های مرتبط