ما بهش میگیم تب شیر
خودمم گرفتم خیلی درد داره بگو اول سینه اشو چرب کنه با روغن خوب ماساژ بده بعد با شیر دوش بدوشه بعدش بره زیر دوش گرم درست میشه شیرش آغوز داره برا همین سفت میکنه سینه درد میکیره
دو سه روز اول باید اون شیر سفته رو کامل از سینه خارج کنی چون بچه جون نداره میک بزنه تخلیش کنه بمونه میسه مکافات
طبیعیه باید تحمل کنه تا درست بشه
یا اگه سینش پره بدوشتش
طبیعیه هم زخم میشه هم درد میگنه باید زیردوش اب گرم ماساژ بده تااروم بشه واینکه از هردوسینش شیر بده
طبیعیه از داروخانه باید داروی شقاق سینه بگیره تا زخم نشده
منم اینطوری بودم حس میکردم داره گاز میگیره چون خیلی سینش پر هست
کم کم بهتر میشه
بنظر میره حموم اول شیرش رو بدوشه تا سرش سفتی کمتر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.