۲ پاسخ

نمیدم فعلا

من صبح بهش اوتمیل دادم. جودوسر پرک با سیب یا باخرما
سوپ هم درست می‌کنم ظهر و شب بهش میدم.
هر وعده نصف یه پیاله کوچیک

سوال های مرتبط