چرا هر بار که میریم سونو تاریخ زایمان فرق میکنه؟🤔🤔

۴ پاسخ

مهم انتی

از نظر رشد بچه میگن، واسه زایمان از ان تی حساب میکنن بقیه ملاک نیس

فکر میکنم بر اساس رشد بچه س اما برا زایمان تو بیمارستان با سونو ان تی محاسبه میکنن

بخاطر رشد بچه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی