من خیلی معده درد دارم ولی تحمل میکنم تا الان قرص نخوردم
چایی زنجبیل هم خوبه
عرق نعناع هم اگر داری یکم بخور خوبه
فاموتیدین چند؟؟
البته اگ ۲۰هست من دکترم هر ۸ساعت گفت ولی اگ۴۰همون شبی یکی …
نه دیگه عزیزم فقط روزی یکی میتونی بخوری
هر ۸ساعت میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.