۵ پاسخ

من بعد از ده رو بخیه هامو کشیدم

الان بیشتر جذبی هست نیاز ب برداشتن نیس

ده روز

بخیه یاپانسمان؟اگه بخیه منظورته که دومدله جذبی وکشیدنی

بعد ۱۰روز

سوال های مرتبط