۸ پاسخ

🫩🫩🫩مامانی گهواره نفس کشیذ تو هوای ازادم میپرسن ضرر نداره
هیچ چیز ضرر نداره من همه خوراکی ها رو امتحان کردم از اول بارداری تالان
از زرشک و زعفرون تا جیگر گوسفندی

زیاد نخور که سردیت نشه من معده درد شدم اینقدر خوردم😅

ن بابا چه ضرری بخور راحت باش

نه دیروز از دکترم پرسیدم

در حد هوس معلومه نه مثلا اویل بارداری خیلی هوس مربا هویج کردم وخوردم ولی زیاده روی نه

خوبه ولی من زیادی خوردم حالم بد شد کم بخور زیاده روی نکن

نه عزیزم چه ضرری من چند روزه ویارم شده هندونه واسه صبحونه با نون پنیر میخورم😋

اکه قند نداری نه نداره

سوال های مرتبط