۸ پاسخ

۳۶ ببعد

از پایان هفته ۳۵ ‌. مال من اونموقع بدنیا اومد دستگاه نرفت البته مکیدن و وزنش هم مهمه

بستگی به شیر خوردن نی نی داره ولی معمولا ۳۶یا ۳۷

من ۳۷ هفته زایمان کردم دستگاه نرفت

35/5هفته

من طبق پری ۳۷ و ۵روز بود طبق انتی ۳۶هفته سز شدم دستگاه نرفت خداراشکر

از ۳۶به بعد ولی بازم‌شرایط دیگه مثل وزنش هم مهمه بعضی وقتا بخاطر چیزای دیگه میره دستگاه

36 هفته

سوال های مرتبط